C O M U N I C A M ?

Fiecare dintre noi, probabil, atinge o virsta, cind cele mai relevante amintiri sunt pline de nostalgie. Si ce este mai interesant, ca asa numita "virsta" este foarte diferita. La cineva vine mai devreme, altcineva se pomeneste intr-o zi, ca este inbatrinit. Cum sa opresti rasfoitul grabit al foilor din calendar? Coplesit de amintiri, dureroase doar prin faptul ca toate sunt " la trecut" , ne lasam dusi uneori de o apasatoare indispozitie.
Atit de mult vreau sa gasim puterile de a depasi aceste complexe, atit de mult doresc impreuna cu dstra sa trezim bucuria in noi, sa ne amintim cum se ride, ca se pare ca am uitat, sa ne amintim...
Acest blog este pentru Noi, va salut cu drag pe toti vizitatorii si va zic BINE ATI VENIT!

четверг, 23 июля 2009 г.

ACORD


Atinge-ma, dar nu ma inlantui. Da-mi siguranta, dar nu ma inchide. Vorbeste-mi, dar nu-mi inchide gura. Spune-mi dorintele tale, dar nu ma obliga la nimic. Lasa-ma fara respiratie, dar nu-mi lua aerul pentru ca sentimentele pot creste doar in libertate. Lasa-ma sa vin din proprie initiativa la tine, pentru ca libera si plina de dorinta sa-ti pot da sentimentele mele pe care tu nu trebuie sa le accepti daca nu le doresti. Si daca va fi asa, sentimentul va creste,timpul va trece, dar dorul meu pentru tine nu!... Imi doresc o viata cu mult ras, caldura si siguranta. Un sens. O existenta implinita. "Sunt om si de aceea nimic din ceea ce e omenesc nu mi-e strain."

Комментариев нет: